کاندیدای مناسب برای جراحی کوچک کردن سینه (ماموپلاستی) چه کسانی هستند
نوشته شده توسط : marjan

کاندیدای مناسب برای جراحی کوچک کردن سینه، زنانی هستند که مشکلات سلامتی جدی نداشته باشند علی رقم داشتن سینه های بسیار بزرگ، وزن نسبتا طبیعی داشته باشند و رشد سینه هایشان کامل شده باشد (حوالی ۱۸ سالگی). دلیل انتظار برای رشد کامل سینه این است که رشد بیشتر سینه ممکن است نتایج جراحی کوچک کردن سینه ( ماموپلاستی ) را تغییر دهد. جراحی کوچک کردن سینه را میتوان در سنین پایین‌تر نیز انجام داد. اما ممکن است نتایج عمل تغییر کند و باز در آینده مجددا به جراحی نیاز داشته باشید.

به همین ترتیب زنانی که قصد دارند در آینده نزدیک بچه دار شوند بهتر است امکان به تعویق انداختن عمل کوچک کردن سینه را بررسی کنند زیرا بارداری و شیردهی ممکن است به تغییراتی در سینه بیانجامد. کاهش و افزایش شدید وزن، همراه با انواع هورمون ها نیز ممکن است در اندازه سینه تاثیر بگذارد و لازم شود که عمل را تکرار کنید. ولی با انجام جراحی کوچک کردن سینه مشکلی برای شیردهی در آینده نخواهید داشت. فقط به یاد داشته باشید که حین مشاوره جراح را در جریان قصد بارداری و شیردهی خود قرار دهید

 

برای دیدن ویدیو جراحی کوچک کردن سینه بر روی جراحی کوچک کردن سینه کلیک کنید و ما را در اینستاگرام جراحی زیبایی @jarahezibai دنبال کنید.

منبع

http://jarahezibai.ir/fa





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: